Naše ústředna umí obsloužit provoz callcentra – stovky až tisíce hovorů denně.

Vlastnosti jsou představeny na příkladu callcentra taxislužby, ale lze implementovat libovolný provoz dle požadavků zákazníka.

K čemu mi pomůže?

Máte stovky hovorů denně a potřebujete se v nich zorientovat? Vyzkoušejte naši ústřednu.

Zavede pořádek do hovorů.

  • přehledně vidíte všechny hovory
  • k hovoru si můžete psát poznámky (vlastní sloupce)
  • lze posílat SMS a e-maily 
  • hovory jsou nahrávány, můžete se k nim vrátit

Uživatelské rozhraní

Níže je znázorněný seznam hovorů modelové taxislužby. Stavy je možné definovat vlastní (jména i barvy), stejně tak sloupce pro zápis dat (adresy, číslo taxi, čas, …).

Klíčové funkce

  • nový hovor se objeví ihned (již v průběhu k němu můžete zapisovat poznámky)
  • integrovaný telefon v aplikaci – stačí zapojit headset (sluchátka)