Mobilní tarify

Jsme mobilní operátor, který chce být vždy levnější než konkurence. S námi ušetříte.

  • Máme pokrytí po celé ČR.
  • Odchozí roaming v EU za cenu jako doma, příchozí za 0 Kč!
  • Možnost nastavit měsíční limit hovorného pro jednotlivé SIM karty – vhodné pro děti nebo zaměstnance.
  • Platby platební bránou na účet, inkasem nebo hotově.
  • Naše tarify jsou bez závazku!

Tarify

Neomezené

T Neomezený 2 GB T Neomezený 3,5 GB T Neomezený 7,5 GB T Neomezený 11 GB T Neomezený 17 GB T Neomezený 21 GB
Neomezené volání a SMS do všech sítí
Neomezené volání a SMS do všech sítí
Neomezené volání a SMS do všech sítí
Neomezené volání a SMS do všech sítí
Neomezené volání a SMS do všech sítí
Neomezené volání a SMS do všech sítí
2 GB dat
3,5 GB dat
7,5 GB dat
11 GB dat
17 GB dat
21 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
439 Kč
499 Kč
599 Kč
699 Kč
818 Kč
878 Kč
T Neomezený 2 GB
Neomezené volání a SMS do všech sítí
2 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
439 Kč
T Neomezený 3,5 GB
Neomezené volání a SMS do všech sítí
3,5 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
499 Kč
T Neomezený 7,5 GB
Neomezené volání a SMS do všech sítí
7,5 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
599 Kč
T Neomezený 11 GB
Neomezené volání a SMS do všech sítí
11 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
699 Kč
T Neomezený 17 GB
Neomezené volání a SMS do všech sítí
17 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
818 Kč
T Neomezený 21 GB
Neomezené volání a SMS do všech sítí
21 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
878 Kč

* Inzerovaná rychlost na připojení 5G za ideálnich podmínek. Po vyčerpání dat je FUP rychlost 256 kb/s.
** Zóna 1 = země Evropského hospodářského prostoru včetně Norska, Lichtenštejnska a Islandu.

S omezeným voláním a SMS

T 50 T 50 + 3,5 GB T 50 + 7,5 GB T 50 + 11 GB T 50 + 17 GB T 50 + 21 GB
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
Bez dat
3,5 GB dat
7,5 GB dat
11 GB dat
17 GB dat
21 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
109 Kč
289 Kč
329 Kč
539 Kč
599 Kč
659 Kč
T 50
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
Bez dat
109 Kč
T 50 + 3,5 GB
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
3,5 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
289 Kč
T 50 + 7,5 GB
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
7,5 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
329 Kč
T 50 + 11 GB
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
11 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
539 Kč
T 50 + 17 GB
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
17 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
599 Kč
T 50 + 21 GB
50 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
21 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
659 Kč
T 150 + 3,5 GB T 150 + 7,5 GB T 150 + 11 GB T 150 + 17 GB T 150 + 21 GB
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
3,5 GB dat
7,5 GB dat
11 GB dat
17 GB dat
21 GB dat
329 Kč
479 Kč
588 Kč
659 Kč
699 Kč
T 150 + 3,5 GB
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
3,5 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
329 Kč
T 150 + 7,5 GB
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
7,5 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
479 Kč
T 150 + 11 GB
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
11 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
588 Kč
T 150 + 17 GB
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
17 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
659 Kč
T 150 + 21 GB
150 minut***
poté 1,9 Kč/minutu
1,63 Kč/SMS
21 GB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
699 Kč

* Inzerovaná rychlost na připojení 5G za ideálnich podmínek. Po vyčerpání dat je FUP rychlost 256 kb/s.
*** Volné minuty jsou do pevných a mobilních sítí (2-7, 910, 95, 960, 972-4).

Ostatní

Základní tarif Za 150 Neomezené volání
1,5 Kč/minutu
100 minut+SMS***
poté za 1,3 Kč/minutu
Neomezené volání do všech sítí
1,5 Kč/SMS
100 minut+SMS***
poté za 1,5 Kč/SMS
1,63 Kč/SMS
Bez dat
Bez dat
Bez dat
39 Kč
150 Kč
279 Kč
Základní Tarif
1,5 Kč/minutu
1,5 Kč/SMS
Bez dat
39 Kč
Za 150
100 minut+SMS***
poté za 1,3 Kč/minutu
100 minut+SMS***
poté za 1,5 Kč/minutu
Bez dat
150 Kč
Neomezené volání
Neomezené volání do všech sítí
1,63 Kč/SMS
Bez dat
279 Kč

Datové balíčky

K výše zmíněným tarifům lze dokoupit následující datové balíčky

150 MB 300 MB 600 MB 1000 MB 1500 MB 2000 MB
150 MB dat
300 MB dat
600 MB dat
1000 MB dat
1500 MB dat
2000 MB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
Rychlost až 500 Mb/s*
49 Kč
59 Kč
79 Kč
109 Kč
139 Kč
169 Kč
150 MB
150 MB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
49 Kč
300 MB
300 MB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
59 Kč
600 MB
600 MB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
79 Kč
1000 MB
1000 MB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
109 Kč
1500 MB
1500 MB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
139 Kč
2000 MB
2000 MB dat
Rychlost až 500 Mb/s*
169 Kč

Mapa Pokrytí

Pokrytí sdílíme se společností T-Mobile, viz. mapa pokrytí

Roaming

Naše SIM fungují i ze zahraničí s využitím tzv. roamingu. Nabízíme výhodné ceny zvláště v první zóně, kam spadají země Evropské unie. V roamingu máte dostupná i data, tj. můžete surfovat i v zahraničí. Ale kromě první zóny (EU) je tato služba velmi drahá! Doporučujeme využít spíše místních hotspotů v hotelech.

Zóna 1 Zóna 2 Zóna 3
Odchozí volání
Cena dle Vašeho tarifu
28,90 Kč/min
57 Kč/min
Příchozí volání
Zdarma
14,87 Kč/min
40,59 Kč/min
Odchozí SMS
Cena dle Vašeho tarifu
7,93 Kč
12 Kč
Odchozí MMS
Cena dle Vašeho tarifu
13,71 Kč
17,85 Kč
Evropa – země EU a EEA
(mimo: Švýcarsko)
zbytek Evropy, USA, Kanada,
Rusko, Čína, Izrael, Egypt
(Zbytek světa)

Využité jednotky v roamingu pro země EU se odečítají z volných jednotek (volné minuty a volné SMS) v rámci Vašeho tarifu. V případě využití roamingu v situaci, kdy máte v rámci svého tarifu volné jednotky vyčerpané, se hovory účtují jako hovory do ostatních sítí v ČR.

Ceny roamingu jsou uvedeny bez DPH.

Máte zájem?

Vyplňte formulář níže nebo se nám ozvěte na telefonní číslo +420 373 700 300, v brzké době Vás bude kontaktovat pověřený pracovník s dořešením detailů.

Často kladené otázky

FUP limit (Fair Usage Policy limit) je omezení, které mobilní operátoři stanovují pro uživatele datových služeb. Jedná se o maximální množství dat, které můžete spotřebovat během jednoho měsíce, aniž by došlo k omezení rychlosti internetového připojení

Princip fungování FUP limitu je následující:

  1. Stanovení limity: Operátor stanoví maximální množství dat, které můžete spotřebovat za dané období. Tato limity se může lišit v závislosti na tarifu nebo smlouvě, kterou máte uzavřenou.

  2. Spotřebování dat: Jakmile začnete používat mobilní data (například pro prohlížení webových stránek, streamování videí nebo stahování souborů), operátor monitoruje množství dat, které spotřebováváte.

  3. Překročení FUP limitu: Pokud překročíte stanovený FUP limit, operátor sníží rychlost vašeho internetového připojení. Tímto způsobem se snaží zabránit nadměrnému využívání sítě a zajistit spravedlivé rozdělení kapacity mezi všechny uživatele.

  4. Obnovení limity: Po uplynutí fakturačního období se FUP limit obnoví a máte opět k dispozici stanovené množství dat pro další použití.

Je důležité si uvědomit, že FUP limit se liší mezi různými tarify. Je proto dobré zkontrolovat podmínky svého mobilního tarifu, abyste byli informováni o svých limitacích a předešli tak možným nečekaným omezením.

Působíme v síti T-Mobile. Mapa pokrytí odpovídá pokrytí společnosti T-Mobile.

Číšlo účtu pro platby kreditu je 2700161824 / 2010 (Fio banka a.s.), variabilní symbol je vaše telefonní číslo.

Kompletní přehled svých plateb najdete v našem zákaznickém rozhraní.

Kompletní informace o čerpání kreditu najdete v našem zákaznickém rozhraní.

Množství vyčerpaných a zbývajících dat zjistíte v zákaznické samoobsluze.

Ano, je to možné. Poté, co vám přijde SMS o vyčerpání dat, můžete balíček dokoupit dle instrukcí (v samoobsluze). Cena je stejná jako cena balíčku.

Zákazníci s paušálním tarifem
Svůj OKU kód najdete prostřednictvím internetového portálu Můj T-Mobile na stránkách muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit, přejít na kartu „Moje smlouva“ a najít sekci „Přehled Účastnických smluv“. Zde klikněte na možnost „Zobrazit Ověřovací kód účastníka“ a po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
Váš OKU kód lze snadno nalézt v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit a přejít na kartu „Smlouva“, kde najdete sekci „Ověřovací kód účastníka“ (třetí možnost odshora).

Firemní zákazníci
Pro nalezení svého OKU kódu v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz postupujte následovně: po přihlášení klikněte na sekci „Správa celé firmy“. Poté se přesuňte do sekce „Moje smlouva“ a dále do „Přehledu účastnických smluv“ u příslušného čísla. Klikněte na odkaz „Zobrazit dokumenty“ a ve spodní části karty naleznete volbu zobrazení OKU kódu. Po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě přístupný.
Zákazníci s paušálním tarifem
Váš OKÚ kód lze snadno získat přes internetovou samoobsluhu „Můj Vodafone“ na webu www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení se přesuňte na kartu „Služby“ a posuňte se dolů k sekci „Moje SIM / eSIM“. Klikněte na „další služby“ a vyberte možnost „Kódy pro přenos čísla – zobrazit“. Poté klikněte na „Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“ a váš kód bude ihned k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
OKU kód snadno zjistíte v internetové samoobsluze „Můj Vodafone“ na stránce www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení klikněte na „Nastavení služeb“ a poté na „Služby“. Poté se přesuňte dolů na konec stránky a najděte sekci „Ostatní“. Zde vyberte „Kódy pro přenos čísla“ > „Vyřeším si sám“ > „Zobrazit“.

V mobilní samoobsluze

OKU kód můžete snadno najít i v mobilní samoobsluze Vodafone. Po přihlášení přejděte do záložky „Moje služby“ a vyberte požadovanou službu. Poté se posuňte dolů k sekci „Ostatní služby“ a klikněte na „další aktivní služby“. Zde opět sjeďte dolů a klikněte na „Změna aktivních služeb“. Poté v sekci „Moje SIM / eSIM“ klikněte na „další služby“ a vyberte „Kódy pro přenos čísla – zobrazit > Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“.

Zákazníci s paušálním tarifem
OKU kód můžete nalézt v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s vaším telefonním číslem a v kartě produktu se posuňte úplně dolů k odkazu „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude přístupný po zadání vašeho administrátorského hesla.

Zákazníci s tarifem O2 Spolu
OKU kód můžete získat v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici „Moje služby“ > „O2 Spolu“. V seznamu služeb ve vašem tarifu rozklikněte číslo, které chcete přenést. V detailu služby posuňte stránku úplně dolů k položce „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude zobrazen po zadání vašeho administrátorského hesla.
 
Zákazníci s předplacenou kartou

Pro získání OKU můžete kontaktovat operátora telefonicky na čísle *11 nebo prostřednictvím chatu v online samoobsluze Moje O2. Po ověření pomocí hovoru nebo PUK kódu vám bude OKU zasláno formou sms zprávy.

Zákazníci s paušálním tarifem
Svůj OKU kód najdete prostřednictvím internetového portálu Můj T-Mobile na stránkách muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit, přejít na kartu „Moje smlouva“ a najít sekci „Přehled Účastnických smluv“. Zde klikněte na možnost „Zobrazit Ověřovací kód účastníka“ a po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
Váš OKU kód lze snadno nalézt v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit a přejít na kartu „Smlouva“, kde najdete sekci „Ověřovací kód účastníka“ (třetí možnost odshora).

Firemní zákazníci
Pro nalezení svého OKU kódu v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz postupujte následovně: po přihlášení klikněte na sekci „Správa celé firmy“. Poté se přesuňte do sekce „Moje smlouva“ a dále do „Přehledu účastnických smluv“ u příslušného čísla. Klikněte na odkaz „Zobrazit dokumenty“ a ve spodní části karty naleznete volbu zobrazení OKU kódu. Po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě přístupný.
Zákazníci s paušálním tarifem
Váš OKÚ kód lze snadno získat přes internetovou samoobsluhu „Můj Vodafone“ na webu www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení se přesuňte na kartu „Služby“ a posuňte se dolů k sekci „Moje SIM / eSIM“. Klikněte na „další služby“ a vyberte možnost „Kódy pro přenos čísla – zobrazit“. Poté klikněte na „Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“ a váš kód bude ihned k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
OKU kód snadno zjistíte v internetové samoobsluze „Můj Vodafone“ na stránce www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení klikněte na „Nastavení služeb“ a poté na „Služby“. Poté se přesuňte dolů na konec stránky a najděte sekci „Ostatní“. Zde vyberte „Kódy pro přenos čísla“ > „Vyřeším si sám“ > „Zobrazit“.

V mobilní samoobsluze

OKU kód můžete snadno najít i v mobilní samoobsluze Vodafone. Po přihlášení přejděte do záložky „Moje služby“ a vyberte požadovanou službu. Poté se posuňte dolů k sekci „Ostatní služby“ a klikněte na „další aktivní služby“. Zde opět sjeďte dolů a klikněte na „Změna aktivních služeb“. Poté v sekci „Moje SIM / eSIM“ klikněte na „další služby“ a vyberte „Kódy pro přenos čísla – zobrazit > Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“.

Zákazníci s paušálním tarifem
OKU kód můžete nalézt v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s vaším telefonním číslem a v kartě produktu se posuňte úplně dolů k odkazu „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude přístupný po zadání vašeho administrátorského hesla.

Zákazníci s tarifem O2 Spolu
OKU kód můžete získat v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici „Moje služby“ > „O2 Spolu“. V seznamu služeb ve vašem tarifu rozklikněte číslo, které chcete přenést. V detailu služby posuňte stránku úplně dolů k položce „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude zobrazen po zadání vašeho administrátorského hesla.
 
Zákazníci s předplacenou kartou

Pro získání OKU můžete kontaktovat operátora telefonicky na čísle *11 nebo prostřednictvím chatu v online samoobsluze Moje O2. Po ověření pomocí hovoru nebo PUK kódu vám bude OKU zasláno formou sms zprávy.