Dostupná ústředna pro správu Vašich telefonních linek

Virtuální ústředna je plnohodnotný informační systém pro komplexní administraci Vašeho call centra. Škálovatelný systém s technickou podporou již za 500 Kč měsíčně.

Funkce

  • Přehledné zobrazení všech hovorů

    Jednotlivé hovory se zobrazují v řádcích a jsou od sebe barevně oddělený dle jejich stavu.

  • Interaktivní hlasová odezva - IVR

    Interaktivní hlasová odezva Vaše zákazníky uvítá plně přizpůsobitelným lidským hlasem. Možnost směrování Vaše zákazníky navede k odpovědnému zaměstnanci.

  • Záznamy hovorů - zpětné revize

    Díky záznamu hovorů máte pro případné reklamace dostupné veškeré informace o průběhu komunikace.

  • Přesměrování hovorů

    Přesměrujte si nejdůležitější hovory na osobní telefonní čísla. Nastavte si časy, kdy se mají hovory přesměrovávat.

  • Propojení s ostatními systémy

    Interaktivní propojení s ostatními informačními systémy umožňuje okamžité zobrazení relevantních informace.

  • Manažerské reporty

    Získejte komplexní přehledy o produktivitě Vašich zaměstnanců a vytíženosti jednotlivých linek.

Zobrazit další funkce
  • Současné vyzvánění více telefonů

    Virtuální ústředna umožňuje vytáčení více dostupných operátorů najednou. Zákazník tak pocítí minimální prodlevu mezi spojením.

  • Fronta hovorů

    Při vytížení všech Vašich operátorů jsou další zákazníci automaticky umisťováni do fronty, kterou lze sledovat z administrace.

  • Callback

    Funkce Callback umožňuje zahájit hovor přímo z informačního systému.

  • Zpětné volání

    Pro pohodlí zákazníka si Virtuální ústředna po omezenou dobu pamatuje operátora, se kterým zákazník naposled hovořil.

  • Příjem SMS

    SMS odeslané na číslo Ústředny lze přeposlat na e-mail či na jiná telefonní čísla.

  • Odesílání SMS pomocí e-mailu

    Odesílejte SMS za pomocí e-mailových aliasů.

  • Callthrough

    Funkce Callthrough umožňuje zahájení hovoru voláním na ústřednu.

  • Odesílání SMS

    Ze systému lze odesílat SMS. Díky vlastnímu textovému identifikátoru zákazník vždy pozná, že SMS je od Vás.

Systém na klíč

Naši programátoři Vám po konzultacích systém plně přizpůsobí dle Vašich potřeb. Díky tomuto přizpůsobení budete mít vše pod rukou, přehledně.

Infografika znázorňující řešení na klíč
Infografika znázorňující připojení do cloudu

Cloudové řešení

Veškeré vybavení nutné k provozu Chytré Ústředny je u nás, u Vás jsou pouze koncová zařízení, která jsou vzdáleně připojena k nám.

Škálovatelnost

Nezáleží nám na počtu, jsme připraveni obsloužit i větší množství operátorů.

Infografika znázorňující škálovatelnost systému

Příklady použití

Taxi služba

Často kladené otázky

Jaká je cena přesměrování na mobil?

Ceny se řídí ceníkem VoIP volání. Pro větší objemy nabízíme individuální slevu.

Máte zájem?

Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře níže nebo na telefonním čísle +420 373 700 300
  • Současné vyzvánění více telefonů

    Virtuální ústředna umožňuje vytáčení více dostupných operátorů najednou. Zákazník tak pocítí minimální prodlevu mezi spojením.

  • Fronta hovorů

    Při vytížení všech Vašich operátorů jsou další zákazníci automaticky umisťováni do fronty, kterou lze sledovat z administrace.

  • Callback

    Funkce Callback umožňuje zahájit hovor přímo z informačního systému.

  • Zpětné volání

    Pro pohodlí zákazníka si Virtuální ústředna po omezenou dobu pamatuje operátora, se kterým zákazník naposled hovořil.

  • Příjem SMS

    SMS odeslané na číslo Ústředny lze přeposlat na e-mail či na jiná telefonní čísla.

  • Odesílání SMS pomocí e-mailu

    Odesílejte SMS za pomocí e-mailových aliasů.

  • Callthrough

    Funkce Callthrough umožňuje zahájení hovoru voláním na ústřednu.

  • Odesílání SMS

    Ze systému lze odesílat SMS. Díky vlastnímu textovému identifikátoru zákazník vždy pozná, že SMS je od Vás.