Systém na klíč
Naši programátoři Vám po konzultacích systém plně přizpůsobí dle Vašich potřeb. Díky tomuto přizpůsobení budete mít vše pod rukou, přehledně.
Virtuální ústředna je plnohodnotný informační systém pro komplexní administraci Vašeho call centra. Škálovatelný systém s technickou podporou již za 500 Kč měsíčně.
Jednotlivé hovory se zobrazují v řádcích a jsou od sebe barevně oddělený dle jejich stavu.
Interaktivní hlasová odezva Vaše zákazníky uvítá plně přizpůsobitelným lidským hlasem. Možnost směrování Vaše zákazníky navede k odpovědnému zaměstnanci.
Díky záznamu hovorů máte pro případné reklamace dostupné veškeré informace o průběhu komunikace.
Přesměrujte si nejdůležitější hovory na osobní telefonní čísla. Nastavte si časy, kdy se mají hovory přesměrovávat.
Interaktivní propojení s ostatními informačními systémy umožňuje okamžité zobrazení relevantních informace.
Získejte komplexní přehledy o produktivitě Vašich zaměstnanců a vytíženosti jednotlivých linek.
Virtuální ústředna umožňuje vytáčení více dostupných operátorů najednou. Zákazník tak pocítí minimální prodlevu mezi spojením.
Při vytížení všech Vašich operátorů jsou další zákazníci automaticky umisťováni do fronty, kterou lze sledovat z administrace.
Funkce Callback umožňuje zahájit hovor přímo z informačního systému.
Pro pohodlí zákazníka si Virtuální ústředna po omezenou dobu pamatuje operátora, se kterým zákazník naposled hovořil.
SMS odeslané na číslo Ústředny lze přeposlat na e-mail či na jiná telefonní čísla.
Odesílejte SMS za pomocí e-mailových aliasů.
Funkce Callthrough umožňuje zahájení hovoru voláním na ústřednu.
Ze systému lze odesílat SMS. Díky vlastnímu textovému identifikátoru zákazník vždy pozná, že SMS je od Vás.
Naši programátoři Vám po konzultacích systém plně přizpůsobí dle Vašich potřeb. Díky tomuto přizpůsobení budete mít vše pod rukou, přehledně.
Veškeré vybavení nutné k provozu Chytré Ústředny je u nás, u Vás jsou pouze koncová zařízení, která jsou vzdáleně připojena k nám.
Nezáleží nám na počtu, jsme připraveni obsloužit i větší množství operátorů.
Ceny se řídí ceníkem VoIP volání. Pro větší objemy nabízíme individuální slevu.
Virtuální ústředna umožňuje vytáčení více dostupných operátorů najednou. Zákazník tak pocítí minimální prodlevu mezi spojením.
Při vytížení všech Vašich operátorů jsou další zákazníci automaticky umisťováni do fronty, kterou lze sledovat z administrace.
Funkce Callback umožňuje zahájit hovor přímo z informačního systému.
Pro pohodlí zákazníka si Virtuální ústředna po omezenou dobu pamatuje operátora, se kterým zákazník naposled hovořil.
SMS odeslané na číslo Ústředny lze přeposlat na e-mail či na jiná telefonní čísla.
Odesílejte SMS za pomocí e-mailových aliasů.
Funkce Callthrough umožňuje zahájení hovoru voláním na ústřednu.
Ze systému lze odesílat SMS. Díky vlastnímu textovému identifikátoru zákazník vždy pozná, že SMS je od Vás.