Firemní hotline (virtuální ústředna)

Firemní hotline je de facto virtuální ústředna, na kterou nasměrujeme vaše stávající číslo pevné linky případně mobilní číslo. Ústředna příchozí hovory nasměruje na vámi definované operátory (pracovníky).

Můžete si sami vytvořit více profilů (jak a kam se budou hovory přepojovat) a přepínat takto definované profily dle pracovní doby nebo dostupnosti operátorů. 

Příjem hovorů

  • přesměrování hovorů
    • možné nastavit z web. rozhraní nebo přímo z telefonu
    • individuálně pro jednotlivá čísla (mimo vyzváněcí profily)
  • odmítnutí a informační SMS
    • Je možné nastavit, že v době mimo pracovní dobu nebo nedostupnosti operátora ústředna hovor odmítne a pošle zákazníkovi informační SMS, že byl hovor zaregistrován a v brzké době se mu někdo ozve.
  • Hlasový automat
    • vytvoříte si interaktivní menu, zákazník volí číslo a poté je přesměrován na příslušné oddělení

Volání zákazníkovi

Kliknutím ve webovém systému nebo v mobilní aplikaci je možné iniciovat hovor z ústředny k zákazníkovi. Zákazník pak vidí číslo ústředny, ne vaše osobní číslo.

  • možnost nastavit číslo volajícího na jiné číslo (i mobilní)
  • centralizace zákaznické podpory + přehled
  • eliminace volání na osobní telefony

Paměť ústředny (pro volání zpět)

Pokud volá zákazníkovi technik a nedovolá se, je žádoucí, aby se zákazník zpět dovolal přímo technikovi a ne na operátora. K tomu má ústředna paměť a automaticky po určitou dobu (např. do 2 hodin) nasměruje příchozí hovor přímo na daného technika. Pozdější hovory jsou směrovány standardně.

Přehledný výpis hovorů

  • vidíte detailně přehled hovorů
  • barevně označené nepřijaté hovory (na které nebylo voláno zpět)
  • indikace operátora, který hovor přijal / uskutečnil

 

 

Odeslání SMS zákazníkovi

  • odeslání SMS z webového rozhraní
    • odesílatel je 4místné číslo nebo vlastní textový identifikátor
  • rozesílání informací (stav objednávky, …)
  • odeslání zpravy v případě nedostupnosti zákazníka

Příjem SMS (sms -> mail)

  • příjem SMS na pevném čísle + přeposlání na e-mailovou adresu

 

Přeposílání e-mailů jako SMS (mail -> sms)

  • je možné registrovat mailové adresy (SMS aliasy) pro mobilní čísla v adresáři
  • e-mail poslaný na 777123456@sms.tntech.cz je přeposlán na zadaný e-mail (160 znaků)
  • přeposlání na dané číslo je autorizováno PINem, který musí být uveden v předmětu mailu

 

Výhody pro vedení firmy

  • přehled o hovorech zákazníků (datum a čas volání, volající číslo, číslo operátora, který hovor přijal, …)
  • možnost nahrávat hovory
  • jednotné číslo zákaznické podpory použitelné všemi uživateli kdykoliv a kdekoliv

 

Integrace s podnikovým IS

  • pro obsluhu velkého množství zákazníků (např. z řad ISP) je užitečné možnost integrace s vaším systémem
  • napojením na stávající systémy lze získat telefonních čísel zákazníků
  • pokud napojení nelze zajistit, stačí občasný import kontaktů z CSV souboru

 

Cena služby

  • služba je nabízena ve třech variantách, podle počtu operátorů (pracovníků)

 

tarif

operátorů

cena

Start

5

450

Basic

10

750

Maxi

20

1150

 

 

Služby v ceně

  • vlastní subdoména s SSL certifikátem zdarma (vasefirma.itit.cz)

 

Doplňkové služby

Nahrávání hovorů

  • 1 hovorový kanál: 250 Kč

 

Kontaktujte nás pro individuální nabídku.

 

Test rychlost Internetu

Pro snadné změření rychlosti Internetu na vaší přípojce doporučujeme nezávislý test od sdružení CZ.NIC NetMetr.
Tip: Před spuštěním testu zavřete všechny okna prohlížeče a jiné aplikace, které mohou přenášet data - výsledek by byl o jejich přenos nižší.

 

Aktuality

Rozvoj sítě v roce 2017
Souhrn, progres a výsledky za kompletní rok.

... více aktualit